Aktuális híreink

Bisnode minősítés

Az Agrolog-Hungária Kft immáron hetedik alkalommal a Bisnode A tanúsítványát kapta meg, mellyel Magyarországon csupán a cégek 7,44 %-a rendelkezik, és azt jelzi, hogy velünk az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata alacsony. A Bisnode tanúsítvány alapja a Bisnode minősítése, mely nemzetközi szinten 1908 óta minősíti a cégeket megbízhatóságuk alapján. A Bisnode tanúsítvány mely AAA, AA és A jelzéssel kerül kiállításra jelzi a cégek stabilitását, és azt, hogy az ilyen jelzéssel – azaz a Bisnode tanúsítvánnyal – rendelkező vállalkozás pénzügyileg stabil. Az AAA cégminősítést 1989-ben vezették be és 1996 óta kaptak lehetőséget a vállalatok, hogy üzleti megbízhatóságukat tanúsítvány formájában is megmutassák. A tanúsítvány lehetőséget nyújt az arra jogosult cégek számára, hogy mások számára megmutassák cégük elismert, megbízható, hitelképes vállalat. A Bisnode tanúsítványt Európa számos országában használják, és a Skandináv országokban etalonnak számít üzletkötés esetén. A Bisnode minősítés több hivatalos forrásból származó adaton alapul, úgy mint Igazságügyi Minisztérium adatai, cégbíróság bejegyzései, NAV és más hatóságok adatai. A hivatalos források adatai mellett beépíti a vállalatra vonatkozó pénzügyi információkat, úgy mint mérlegadatok, eredmény-kimutatás, trendek. A minősítés figyelembe veszi a cég vagy szervezet demográfiai adatait, azaz a cég életkorát, tevékenységét, méretét, tulajdonosait, azok kapcsolódásait. A Bisnode fizetési tapasztalat program adataiból beépíti a minősítésbe, hogy az adott vállalkozás határidőben vagy késéssel, azaz milyen fizetési fegyelemmel egyenlíti ki számláit. A fentieken kívül számos egyéb gyűjtött információt is hozzátesz a rendszer a Bisnode minősítéshez, úgy mint végrehajtási adatok vagy sajtóhírek. Mivel a Bisnode minősítés nemcsak cégünk jelenlegi pénzügyi stabilitását mutatja, hanem a Bisnode minősítés kialakításának köszönhetően azt is, hogy ez elkövetkező egy évben milyen valószínűséggel válik fizetésképtelenné vállalkozásunk, büszkén állíthatjuk, hogy az Agrolog-Hungária Kft a jövőben is stabil szereplője lesz a piacnak.

Megváltozott munkarend

 

Kedves Partnereink !

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a  vírus terjedésének megakadályozása miatt, 2020.március 16.-tól irodánk bezár, a feladatokat távmunka keretében oldjuk meg.

Minden kollégánk rendelkezik távoli eléréssel a rendszereinkhez, ezért a távmunka végzés a feladat ellátásban nem okoz fennakadást.

Kérjük Önöket, hogy mellőzzék a papíralapú anyagok küldését az Irodánk részére ezen időszakban, szerződéseket illetve számlákat elektronikusan küldjék meg részünkre.

E-mail címünk : admin@agrologhungaria.hu

Bízunk benne, hogy a helyzet rövid időn belül rendeződik és munkánkat a szokásos rendben folytathatjuk, addig is kérjük szíves közreműködésüket a megváltozott folyamatokhoz.

Megértésüket köszönjük!

 

Barna Dániel 

Fazekas Ferenc

Üdvözlünk nERP

2020.januárjától vállalatunk nyertes GINOP pályázatnak köszönhetően bevezette új vállalatírányítási rendszerét.Cégünk a bevezetéstől a  hatékonyabb működést és gyorsabb vevőkiszolgálást reméli.

 

Sikeres pályázat az Agrolog-Hungária Kft-nél

A Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Program támogatási rendszeréhez benyújtott „Komplex vállalatirányítási rendszer bevezetése az AGROLOG-HUNGÁRIA Kftnél” című, GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-01081 jelű támogatási kérelmét Gazdaságfejlesztési Programok Irányító Hatóságának vezetője 23 952 000 Ft azaz huszonhárommillió-kilencszázötvenkétezer Forint összegű támogatásra érdemesnek ítélte.

FACEBOOK ELÉRHETŐSÉG

INSTAGRAM ELÉRHETŐSÉG